Välkommen!

Min förhoppning med den här bloggen är att den kan inspirera andra till att börja pyssla med nageldekoration. Man kan göra det hur enkelt eller hur svårt man vill, ribban sätter man själv. Jag är inte mycket för pekpinnar, det jag kan erbjuda här är att beskriva hur jag gör, sen kan man givetvis göra som man själv känner eller sätta sin egen prägel :)

Det är svårt att få till naglar helt perfekt, särskilt om det är ett avancerat mönster, men för mig är det att måla på naglarna som är roligt, blir det snyggt så är det ju en bonus :)


Hoppas att ni kommer att få ut något av min blogg!
/Andrey

söndag 26 april 2015

Vårblommor

Jag har legat lite efter med blogginläggen, men nu kommer några nya :)

Jag älskar våren och för att fira att det är så fint och grönt ute fick jag för mig att måla lite vårblommor på mina naglar.









Inte världens snyggaste kanske, men kul att göra :) De blommor jag har målat här är vitsippor, blåsippor, krokusar/tulpaner, snödroppar och vad som ska föreställa tussilago.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar